Quarta setmana al casal de Jorba

Així ha estat la nostra quarta i última setmana al casal de Jorba:

Dilluns hem fet un petit resum de tots els personatges que hem treballat durant l’escola d’estiu. Hem descobert les dificultats que van patir per poder aconseguir els seus objectius. Això ens ha fet veure com afecten les opressions que patim i, també, de quins privilegis ens beneficiem.

Després vam esmorzar tots junts, celebrant el dia mundial de la xocolata i per acabar el mató, vam gaudir del moment Anima’ns de la setmana: un tobogan gegant d’aigua per fer passar la calor.

Dimarts vam organitzar-nos per l’acampada i tot seguit vam fer jocs al pati. Més tard vam anar a la piscina del poble.

Dimecres vam fer una excursió fins al mirador de Sant Salvador de Jorba, vam esmorzar i de tornada vam parar al Castell. Quan vam arribar a l’escola, vam fer jocs al pati.

Dijous ens van visitar els nostres amics del casal de Sant Martí de Tous. Ens vam presentar i vam fer una gimcana cooperativa per aconseguir un tresor. Després vam esmorzar tots junts i, en acabar, vam anar a remullar-nos a la piscina de Jorba. Al vespre, vam tornar a l’escola per fer l’acampada on vam sopar a la fresca. Després vam fer un joc de nit pel petit bosquet i, finalment vam ballar una mica a la discoteca. Vam dormir uns quants a dins del menjador i uns quants al pati.

L’últim dia del casal ens vam llevar amb la cara tota pintada! Quan ja estàvem tots desperts, vam esmorzar i vam recollir-ho tot. Després vam fer jocs al pati i, finalment, vam fer una guerra d’aigua.

Ens vam acomiadar tots junts per desitjar-nos bones vacances!