Activa’t Tous 2024 🏈

🥎DATES, HORARIS I PREU


L’activitat es desenvoluparà en dos torns setmanals de dilluns a divendres (del 1 al 5 de juliol i del 8 de juliol al 12 de juliol) de 9h a 13,30h + excursió cada dimecres fins les 16h.

El dia 12 de Juliol realitzarem una sortida a PORTAVENTURA WORLD

El dia 3 de juliol realitzarem una ACAMPADA

🥎PREU


Setmana 1 al 5 juliol de 9h a 13,30h serà 70€

Setmana 8 al 12 Juliol de 9h a 13,30h serà 80€

INSCRIPCIÓ DUES SETMANES AJUDA DE L’AJUNTAMENT 120€ EMPADRONATS

*Qualsevol inscripció tramitada fora de termini tindrà un cost extra de 5€/inscripció.

🥎ORGANITZA


És una activitat organitzada i gestionada per Anima’ns Grup amb el suport de l’Ajuntament de Sant Martí de Tous.

🥎LLOC


El punt de trobada serà al punt jove Tous i s’utilitzaran diferents espais del poble.

🥎EDAT i GRUPS


De 12-13 a 17 anys (1r d’ESO a Batxillerat).

Per tal d’organitzar un grup necessitem un mínim de 18 persones per cada torn i estan limitades a 40.

Les activitats estan proposades, però estem oberts a propostes que els i les joves ens vulguin aportar altres possibilitats a través del correu activat@animans.cat

🥎FAMÍLIES


L’educació som tothom, per això defensem la importància de la vostra implicació.

Primerament, farem una presa de contacte en una REUNIÓ INFORMATIVA online data pendent de confirmar

A més, podreu està connectats al casal amb el grup de Whatsapp que us anirem facilitant la informació i que us convidem a entrar-hi amb aquest enllaç:  https://chat.whatsapp.com/DtVl90w6AF59kGs3ejBGqi

🥎ELS EDUCADORS i EDUCADORES


Per determinar.

El casal complirà rigorosament la normativa 267/2016 de 5 de juliol, on es marquen les ratios correctes de monitor responsable per infant entre d’altres aspectes. Tot el personal presenta el certificat negatiu de delictes sexuals a menors d’edat.

Us adjuntem la PROGRAMACIÓ PROVISIONAL a l’espera d’adaptar-la segons les recomanacions que rebem.

Totes les imatges seran recollides amb una galeria que els monitors aniran actualitzant diariàment.

Mínim de 18 inscrits per tirar endavant l’activitat.

Heu d’omplir el següent FORMULARI

La inscripció no queda validada fins que no es realitza el pagament. Data límit 7 de juny.

Política d’anul·lació d’activitats