Activa’t Tous 2023 🥎

🥎DATES, HORARIS I PREU


L’activitat es desenvoluparà en dos torns setmanals de dilluns a divendres (del 3 al 7 de juliol i del 10 de juliol al 14 de juliol) de 9h a 13,30h + excursió cada dimecres fins les 16h.

El dia 14 de Juliol realitzarem una sortida extra a PORTAVENTURA WORLD

El dia 6 de juliol realitzarem una ACAMPADA + HOLLY COLORS

🥎PREU


Setmana 3 al 7 juliol de 9h a 13,30h serà 75€

Setmana 10 al 14 Juliol de 9h a 13,30h serà 97€

INSCRIPCIÓ DUES SETMANES AJUDA DE L’AJUNTAMENT 160€ EMPADRONATS

*Qualsevol inscripció tramitada fora de termini tindrà un cost extra de 5€/inscripció.

🥎ORGANITZA


És una activitat organitzada i gestionada per Anima’ns Grup amb el suport de l’Ajuntament de Sant Martí de Tous.

🥎LLOC


El punt de trobada serà al punt jove Tous i s’utilitzaran diferents espais del poble.

🥎EDAT i GRUPS


De 12-13 a 17 anys (1r d’ESO a Batxillerat). Nascuts/es a partir del 2010.

Per tal d’organitzar un grup necessitem un mínim de 18 persones per cada torn i estan limitades a 40.

Les activitats estan proposades, però estem oberts a propostes que els i les joves ens vulguin aportar altres possibilitats a través del correu activat@animans.cat

🥎FAMÍLIES


L’educació som tothom, per això defensem la importància de la vostra implicació.

Primerament, farem una presa de contacte en una REUNIÓ INFORMATIVA online que realitzarem el dimecres 2 de juny a les 20h (enllaç més endevant)

A més, podreu està connectats al casal amb el grup de Whatsapp que us anirem facilitant la informació i que us convidem a entrar-hi amb aquest enllaç:  https://chat.whatsapp.com/DtVl90w6AF59kGs3ejBGqi

🥎ELS EDUCADORS i EDUCADORES


Per determinar.

El casal complirà rigorosament la normativa 267/2016 de 5 de juliol, on es marquen les ratios correctes de monitor responsable per infant entre d’altres aspectes. Tot el personal presenta el certificat negatiu de delictes sexuals a menors d’edat.

Us adjuntem la PROGRAMACIÓ PROVISIONAL a l’espera d’adaptar-la segons les recomanacions que rebem.

Totes les imatges seran recollides amb una galeria que els monitors aniran actualitzant diariàment.

Inici del període d’inscripció: 3 de maig fins a exhaurir les 40 places, Mínim de 18 inscrits per tirar endavant l’activitat.

Heu d’omplir el següent FORMULARI

La inscripció no queda validada fins que no es realitza el pagament. Data límit 2 de juny.

Política d’anul·lació d’activitats